O mostra de prostie?

Liderul PC Dan Voiculescu susţinea în timpul audierilor de la CNSAS că nu ştia ce nume de cod a primit din partea Securităţii. Apoi se contrazicea singur…

Fragment din stenograma discuţiei cu CNSAS:

Mircea Dinescu: Aveţi acolo… „Când am fost recrutat informator mi s-a dat numele conspirativ de «Felix»“.
Dan Voiculescu: Nu cunosc.
Mircea Dinescu: Aţi semnat vreodată vreun angajament?
Dan Voiculescu: Doamne, iartă-mă! Nu există nici un fel de document, de angajament, semnat de mine.
Mircea Dinescu: Este olografă. V-aţi recunoscut scrisul acolo?
Dan Voiculescu: Daţi-mi, vă rog, să văd. Referitor la cetăţeanul străin Lihlau este cetăţean străin, german domniciliat… nu are nimic cu poliţia politică.
Claudiu Secaşiu: Dar acel document vă aparţine, scrisul e al dvs.?
Dan Voiculescu: Sigur că da.
Mircea Dinescu: Dar aţi semnat cu „Felix“. Ziceaţi că nu ştiţi ce e cu „Felix“.
Dan Voiculescu: Păi aşa mi-au dat ei numele probabil, Felix.

O mostra de prostie?

Lasă un răspuns

