De ce as vota cu Mircea Geoana?

Dupa emisiunea de aseara m-a lovit o intrebare cu forta acceleratului de Bucuresti spulberand praful intr-o halta din Baragan: de ce as vota eu cu Mircea Geoana?

Las deoparte simpatia mea pentru Base’, las deoparte antipatia profunda pentru un PSD care tine pe post de presedinte de onoare un om cu mainile rosii nu doar de comunism, dar si de sange; las deoparte si opiniile celor din jurul meu, majoritar pro-Basescu.

Las totul deoparte. Ma rup de propriile mele idei. Ma dezic de impulsuri. Ma lepad de prejudecati.

Inchid ochii. Respir adanc. O data. De doua ori. De trei ori. ZEN!

Si ma intreb, in linistea mormantala din propria mea minte: m-am nascut astazi, tabula rasa. Toata informatia pe care o am consta in 3 ore de dezbatere televizata. De ce mi l-as alege drept conducator pe Mircea Geoana?

Jur, linistea s-a facut si mai adanca.

Dar nu jur pe Biblie. Pentru ca tin cu dintii de decenta mea.

De ce as vota cu Mircea Geoana?

2 gânduri despre &8222;De ce as vota cu Mircea Geoana?&8221;

Lasă un răspuns

