Nesimtire en-gros

"Jurnalistul universal", la Gala de Excelenta a PDL

"Jurnalistul universal", la Gala Premiilor de Excelenta PDL

Stiu. Nu e frumos. Nu e bine. E colegul meu. Al nostru. E colegul tuturor, e jurnalistul universal.

Dar tocmai asta e problema cu acest individ: e peste tot, universal prezent!  

L-am vazut la receptiile si coffee-break-urile de la congrese, cursuri si conferinte medicale. L-am vazut la receptiile si coffee-breakurile de la sindrofiile politice sau ale oamenilor de afaceri. L-am vazut la evenimente mondene.  L-am vazut la conferintele de presa unde organizatorii „pun ceva pe masa” dupa. In general, e specia de jurnalist pe care il gasesti oriunde „se da ceva”. 

Cum se manifesta? Daca e open bar se propteste acolo si nu mai pleaca. Daca e bufet suedez, se propteste acolo si ce nu intra intre falci, intra in buzunar sau in sacosa. Daca e si bufet si open bar, oscileaza. Constant si eficient, pana la limita prabusirii. Daca n-are ce ciupi, ori nu scrie nimic, ori iti arde o critica acida. 

In calitate de organizator am incercat, la receptia de deschidere a unui eveniment medical, sa-l scot afara. Sau macar sa-l scot naibii dintre platouri. A opus rezistenta, in forma absolut jenanta „Da’ ce, am facut ceva! Aveti ceva cu mine! Eu sunt jurnalist, am dreptul…”

Nu amice, nu ai dreptul sa fii nesimtit. Nu ai dreptul sa jignesti prin comportamentul tau o breasla intreaga, din care si eu am facut parte. Din cauza unor specimene ca tine refuz sa mai practic meseria pentru care am facut o facultate. 

Toti organizatorii de evenimente din Iasi il cunosc, dar toti se tem sa-l pofteasca afara. Se rezuma doar, atunci cand e posibil, sa nu-l invite direct, pe invitatie nominala sau acreditare. Vax. Vine oricum, in locul cuiva sau pur si simplu. Se imbata, se imbuiba si apoi pleaca. Daca isi mai aminteste ceva a doua zi, poate scrie. 

Nu-l mai tolerati. Nu e jurnalist, e pur si simplu un en-gros-ist de nesimtire.

PS: Daca-i stie careva numele si unde lucreaza, spuneti-mi si mie va rog.

Nesimtire en-gros

3 gânduri despre &8222;Nesimtire en-gros&8221;

Lasă un răspuns

