Pelicula – Caligula

Cand eram mic, imi era frica si ma ascundeam cand canta Dida Dragan la TV.

Acum, la 30 de ani, incerc aceeasi tentatie, dar fara Dida Dragan. Ma controlez insa si scriu.

Apropos, eu de frica nu sunam, sincer va zic.

Dar sa urmarim „pelicula-Caligula”:

Filmul, acest Blair Witch dambovitean, are si o continuare. Media se „enflameaza” (de parca n-ar fi toti si toate complice la circul generalizat), CNA amendeaza postul pe care s-a dezlantuit duduia (National TV), iar fatuca noastra cere un drept la replica sa-si repare… imaginea (?!). Ca sa fie sigura ca mesajul penetreaza adanc poporul, fatuca isi cere dreptul la Realitatea, care, dupa principiul „Cere si ti-o vei lua”, i-l acorda.

Si uite-asa aflam ca duduia nu e doar un actor penibil, o paiata de balci situata un etaj mai jos de ridicol – domnisoara e si analfabeta, in dulcele „pitzi style”. Dreptul la replica integral il gasiti aici, eu doar voi „spicui din program” (comentariile din paranteza imi apartin)…

***

Buna, eu sunt Adela Lupse. prezentatoare de televizune,concursuri interactive, la posturile de televiziune ANTENA1. (adicatalea e prezentatoare de televiziune la posturile de televiune Antena 1… care este… ca este numai 1, restul se cheama cu 2, cu 3…

Va contactez pt ca in urma stiri plus video.ul de 2 minute, secventa din emisiunea mea, aparute peste tot in presa romaneasca, la canalul National TV in care CN A ul a amendat televiziunea cu 5000 de ron si in urma comentariilor, si parerilor, sugestiilor, mai putin bune despre mine si despre fetele care prezinta astfel de emisiuni, vreau sa fac liniste, pace, vreau sa fac lumina, vreau sa explic cum stau lucrurile si de fapt care este motivul si strategia pt care noi reactionam in felul asta…. (…si s-a facut lumina… altceva nu pricep, frazeologia ma darama)

(…)

Vreau sa se stie , ca Nu fac nimik iesit din comun, nu fur, nu sparg, nu injur, nu omor pe nimeni si nici nu am culc cu nu stiu acti barbati, nu sunt ultima fata de pe strada si nici o curva…..sau mai stiu eu ce…….. (stiu eu: esti incredibil de proasta. Vlad Despot ma poate completa.)

(…) eu si colegele mele nu suntem bine vazute , bine ca sunt bine vazute, toate panaramele care afirma ca se culcaa cu 1000 de barbatiiiii .. si care se tarasc pe coate pe la alte leleviziuni si fac scandal.. (leleviziuni zici? Sincer, aici ai dreptate. Avem un audio-vizual cu adresabilitate preponderent rurala care, de asemenea, respecta principiul egalitatii sexelor: avem si leleviziuni, dar si badeviziuni, cat incape pe banda TV-ului. Nu pricep insa ce-i cu coatele…)

Suntem si noi fete normale, nu suntem nebune, adica eu una nu sunt, am faculatea de jrunalism, am 4 ani de tv in spate.. deciii STOP…. nu se mai poate… (ce facultate faculate zici ca ai? De „jrunalism”?Rasuflu usurat. Ar fi fost trist pentru mine sa fi facut amandoi aceeasi facultate. Rupeam bunatate de diploma)

De aceea vreau sa am dreptul al replica, vreau ca prin un interviu sau un telefon sau orice altceva…. sa lamuresc treaba,,,…. sunt deschisa la orice discutie.. in orice emisiune dar vreau sa VORBESCCCCC. Numai bine si astept un raspuns…. cat de repede posibil” (IN NICI UN CAZ NU-I MAI DATI ASTEIA TELEFON!!! Ati vazut ce face cu el… Altfel, s-a umplut fatuca noastra de raspunsuri.)

***

Zice bine fata asta doar un lucru: „am faculatea de jrunalism, am 4 ani de tv in spate„. Fix in spate le ai, ca tare rau mai miros!

 

P.S.: Andrei, te rog public sa discuti cu studentii tai cazul asteia. Vreau sa vad ei, ca viitori absolventi de la „faculatea de jrunalism”, ei ce-au de spus despre colega lor la urma urmei? Cred ca ar fi un seminar interesant, iar exemple similare in media contemporana gasesti usor.

P.S.: 2 Nu ma pot abtine. E pur sssi ssssimplu prea mult… Pe om il cheama banal: Stanciu.

That’sss all, folksss!

Pelicula – Caligula

5 gânduri despre &8222;Pelicula – Caligula&8221;

  1. Oookei… asta nici macar nu mai e penibil de amuzant, ca de obicei. Eu sunt aproape sigura ca prima fata a facut doar un semestru de „jrnalism” si restul pana la 4 ani teatru. 🙂 A doua, dupa flanea, zambete si „spelling” e inca intr-a doua.

  2. Sim Filip zice:

    M-am ingrozit. Am vrut sa comentez, n-am putut. Am comentat altele, m-am intors. Am revazut filmul, m-am ingrozit iar. Nu stiu inca ce sa zic. Revin.

  3. @Anca: A doua mi-e chiar un pic simpatica. E prostuta si pare sa-i placa. Prima insa se incadreaza insa perfect in profilul pitzipoanca.org si trebuie combatuta. For Chirst sake: cum poti, ca absolvent al unui departament din Facultatea de Litere, sa spui „Facultatea de Jurnalism” si sa gresesti doua cuvinte din trei. Asta intr-un drept la replica, adica intr-un text pe care vrei sa ti-l publice o instutie mass-media!

    @Sim: Eu nu glumeam cand ziceam ca m-am speriat o tzara. Am dat click pe link, s-a deschis filmul si cand a inceput sa se zvarcoleasca am avut reflexul de a ma departa de monitor.

Lasă un răspuns

