Confesiuni online

Le gasiti pe acest website. Cine stie, poate dati de cineva cunoscut. Si chiar daca nu dati, e o excursie interesanta in firea omeneasca. 

La un moment, eu unul dar am avut sentimentul ilicit ca trag cu urechea si m-am carat.

Pariez ca site-ul va placea mai ales fetelor…

PS: De remarcat cat de usor pot fi prostiti oamenii, mai precis cred ca de americani e vorba… Filosofia site-ului e urmatoarea: tu vizitatorule spune-mi un secret de-am tau sau macar ceva foarte personal, ceva care te-a marcat, ceva important pentru tine si eu, proprietarul site-ului, iti pun la dispozitie un buton de „hug” pe care vizitatorii sa dea, plini ochi de impatie, click click click…

Apropos, pe o logica similara administratia Bush a atacat Afganistanul si Irakul. Deci merge!

Confesiuni online

Lasă un răspuns

