BUDA, episodul 2: trage usa dupa tine!

Odiseea din closet continua, astazi o noua povestioara. Mai pe scurt insa, ca zbirnie MS Outlook de ma iau toti dracii…

Ma duc azi la locul cu pricina si surprise: usa inchisa, lumina stinsa. Aprind lumina si deschid incetisor usa. Nimeni inauntru. Nimeni viu cel putin: murise cineva. Murise, inviase si apoi plecase inchizand tragand si usa dupa el. Efectul: un necrolog olfactiv. 

Am deschis larg usa si m-am propus sa revin peste 10 minute.

Si acum sa vedem ce invatam noi din asta.

Pai eu stau si ma gandesc cum s-a intamplat. Si-mi imaginez urmatorul scenariu.

Am comis un monstru. Pute de sare faianta de pe pereti. O fi de whisky-ul de aseara, o fi de la cartoafe… Asta e, se mai intampla. Ne ridicam izmenele, curatim locul faptei (era bec buda) si… Dar ce facem mai departe? Ca vai, vai, ce urat miroase… Aaa, stiu! Inchid usa, ca eu m-am cacat astazi, sigur nu mai merg odata.

 

Poate s-a intamplat asa, poate s-a intamplat altfel. Dar, ca si in precedenta poveste din si despre buda, e vorba despre acelasi egoism animalic pe care il intalnim peste tot in dulcea noastra Romanie. Vorba unui amic: „Zi Romania si apoi trage repede apa…”. Corectura mea ar fi „Zi romani si apoi trage repede apa…”

BUDA, episodul 2: trage usa dupa tine!

Lasă un răspuns

